سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

خرید پی ال سی زیمنس از نمایندگی تهران (تجربه من)

خرید پی ال سی زیمنس از نمایندگی تهران (تجربه من)

یه روز توی محل کارمون، برای پروژه‌ای که روی تابلو برق‌های صنعتی کار می‌کردیم، نیاز داشتیم یه PLC زیمنس بخریم. راستش از قبل می‌دونستم که برند زیمنس توی این حوزه خیلی مطرحه و محصولاتش همیشه با کیفیت بالاست. اما نمی‌دونستم از کجا می‌تونم یه نمایندگی معتبر تو تهران پیدا کنم که هم محصول اصل بده و هم قیمتش مناسب باشه.


بعد از کلی گشتن توی اینترنت و پرسیدن از دوستای همکارم، بالاخره رسیدم به نمایندگی زیمنس در تهران. وارد سایت که شدم، همه‌چیز دقیق و مرتب بود. از توضیحات کامل محصول گرفته تا مقایسه قیمت‌ها. من هم که دنبال یه PLC زیمنس سری S7-1200 بودم، خیلی راحت پیداش کردم. همه مشخصاتش مثل ولتاژ، ورودی و خروجی‌های دیجیتال و آنالوگ، و حتی قابلیت برنامه‌نویسی‌ش خیلی خوب توضیح داده شده بود. راستشو بخوای، اعتمادم جلب شد چون همه‌چیز شفاف بود.


با خودم گفتم خب چرا نه؟ سفارش رو ثبت کردم. جالب اینجا بود که همون روز باهام تماس گرفتن و گفتن که محصولم آماده است و می‌تونن سریع برام ارسال کنن. فردای اون روز، PLC به دستم رسید. بسته‌بندی خیلی خوب بود و اصلاً حس می‌کردی از یه جای معتبر خرید کردی. نصبش توی پروژه هم خیلی راحت بود و دقیقاً همون چیزی بود که نیاز داشتیم.


بعد از این تجربه خوب، با خودم گفتم چرا اینو با بقیه به اشتراک نذارم؟ واسه همین یه وبلاگ شخصی درست کردم و داستان خرید PLC از نمایندگی زیمنس در تهران رو نوشتم. لینک سایت نمایندگی رو هم گذاشتم که اگه کسی مثل من دنبال یه خرید مطمئن بود، بتونه به راحتی پیدا کنه.






چگونه از نمایندگی زیمنس در تهران بهترین محصول را تهیه کردم؟


خوب، بذار از اول داستان برات بگم. یه روز توی شرکت داشتیم روی یه پروژه بزرگ کار می‌کردیم که نیاز شد برای تابلو برق‌هامون یه PLC زیمنس بخریم. راستش همیشه تعریف محصولات زیمنس رو شنیده بودم، ولی چون اولین بار بود که خودم قرار بود خرید کنم، نمی‌دونستم از کجا باید مطمئن‌ترین و بهترین نسخه‌اش رو تهیه کنم. اول رفتم توی چند تا فروشگاه محلی پرس‌وجو کردم، ولی قیمت‌ها و نحوه برخوردشون زیاد به دلم ننشست. حس کردم شاید دارن بهم جنس معمولی میدن یا قیمت‌ها رو بیشتر از حد واقعی میگن.


تصمیم گرفتم یه سر به اینترنت بزنم و دنبال یه نمایندگی معتبر تو تهران بگردم. بعد از کلی گشتن و خوندن نظرات کاربران، بالاخره با نمایندگی زیمنس در تهران آشنا شدم. اولش یه کم شک داشتم چون بالاخره خرید اینترنتی همیشه یه جورایی دلهره داره، ولی توضیحات سایت و شفافیتش نظرم رو جلب کرد. همه چیز خیلی دقیق و واضح بود. از مشخصات فنی محصولات گرفته تا مقایسه قیمت‌ها و حتی خدمات پس از فروش. مشخصات PLC که دنبالش بودم، یعنی PLC زیمنس سری S7-1200، کامل توضیح داده شده بود.


تصمیم گرفتم شانسم رو امتحان کنم و سفارش بدم. خیلی ساده و سریع ثبت سفارش کردم و همون روز هم از طرف نمایندگی باهام تماس گرفتن. رفتارشون خیلی محترمانه و حرفه‌ای بود. گفتن که محصولم آماده است و حتی زمان تحویل رو باهام هماهنگ کردن. راستش همین پیگیری و برخورد خوبشون باعث شد که خیالم راحت بشه.


فردای اون روز، محصول به دستم رسید. بسته‌بندی فوق‌العاده تمیز و حرفه‌ای بود. وقتی PLC رو از نزدیک دیدم، فهمیدم که جنس کاملاً اصل و با کیفیتیه. تازه با یه برگه راهنما و ضمانت هم برام فرستاده بودن که خیالم رو از بابت اصل بودنش راحت‌تر کرد. همون روز هم محصول رو توی پروژه نصب کردیم و همه‌چیز به‌خوبی پیش رفت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.