سه شنبه ۰۱ آبان ۰۳

با کنترلر دما دلتا DTC1000R مشکل دمای بالای دستگاه‌هامون رو حل کردم

چگونه با کنترلر دما دلتا DTC1000R مشکل دمای بالای دستگاه‌هامون رو حل کردیم؟

یه روز توی کارخونه متوجه شدیم که دمای یکی از دستگاه‌هامون خیلی بالا رفته بود و این باعث شده بود کارها به مشکل بخوره. خب، توی همچین موقعیتی نگرانی اصلی این بود که دستگاه داغ کنه و خراب بشه یا حتی کارمون برای ساعت‌ها متوقف بشه. یکی از همکارا پیشنهاد داد که از کنترلر دما دلتا  مدل DTC1000R استفاده کنیم. راستش اولش فکر نمی‌کردیم اینقدر ساده بشه مشکل رو حل کرد، ولی تصمیم گرفتیم امتحانش کنیم.


کنترلر رو نصب کردیم و خیلی راحت تنظیمات دما رو براش تعریف کردیم. جالب بود که سریع تونستیم دمای دستگاه رو به محدوده‌ای که می‌خواستیم برسونیم. دستگاه بدون مشکل کار کرد و دیگه خبری از دمای بالا و خطراتش نبود. خلاصه، این کنترلر خیلی به موقع مشکل رو حل کرد و کارمون بدون توقف ادامه پیدا کرد. از اون روز به بعد، دیگه برای کنترل دمای دستگاه‌هامون همیشه از همین مدل استفاده می‌کنیم.



از کجا این محصول کنترلر دما دلتا DTC1000Rخریدم؟ ( نظر من بابت خرید)

من کنترلر دما دلتا DTC1000R رو از سایت آزند کنترل تهیه کردم و از همون اول از خریدم خیلی راضی بودم. محصول اصلی بود، قیمت مناسبی داشت و خیلی سریع به دستم رسید. از وقتی از این کنترلر استفاده می‌کنم، دیگه نگران داغ شدن دستگاه‌هامون نیستم و واقعا به‌موقع به کارمون اومد.




مدت زمانی که طول کشید که به دستمون برسه و نحوه بسته بندیشون؟

محصول کنترلر دما دلتا DTC1000R رو از سایت آزند کنترل سفارش دادم و مدت زمانی که طول کشید تا به دستم برسه خیلی مناسب بود، سریع و بدون هیچ مشکلی به دستم رسید. بسته‌بندی هم کاملاً محکم و اصولی بود، به‌طوری که محصول کاملاً سالم و بدون هیچ آسیبی به دستم رسید. از نظر زمان تحویل و بسته‌بندی واقعاً راضی بودم و همه‌چیز به‌خوبی انجام شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.