یکشنبه ۲۹ مهر ۰۳

چرا اشنایدر رو انتخاب کردم؟

راستش قبل از این‌که تصمیم بگیرم تجهیزات برقی خونم رو عوض کنم، اصلاً نمی‌دونستم باید دنبال چه برندی بگردم. خیلی از ماها وقتی می‌خوایم خرید مهمی انجام بدیم، می‌ریم سراغ پرسیدن از دوستان و آشنایان یا دنبال نظرات بقیه توی اینترنت می‌گردیم. برای من هم همینطور شد. با چند نفر از نصاب‌های برقی صحبت کردم و بیشترشون یه اسم رو می‌گفتن: اشنایدر.


گفتم خب، وقتی این‌همه آدم حرفه‌ای از این برند راضی هستن، حتماً یه چیزی داره. شروع کردم به جستجو کردن و فهمیدم که اشنایدر یه برند بین‌المللی و معتبر توی زمینه تجهیزات برقیه. هم کیفیتش بالاست، هم خیلیا توی کارشون ازش استفاده می‌کنن. تصمیم گرفتم که تجهیزات برقی خونمو از این برند بخرم. از اونجایی که نمی‌خواستم شانسی خرید کنم، رفتم سراغ یه نمایندگی معتبر.


یکی از چیزایی که برام مهم بود این بود که اشنایدر هم محصولات با کیفیت داره، هم پشتیبانی خوبی ارائه می‌ده. این دو تا مورد توی انتخابم خیلی تاثیر داشتن. خلاصه، تصمیم گرفتم خرید کنم و اولین تجربه‌ام از نمایندگی اشنایدر شروع شد.


اولین تجربه خریدم از نمایندگی اشنایدر


یه روز صبح تصمیم گرفتم که برم نمایندگی اشنایدر. واقعاً نمی‌دونستم چی باید بخرم، چون تو کارای برقی تخصصی ندارم، ولی وقتی رسیدم، از برخورد دوستانه و صمیمی پرسنل خوشم اومد. هر سوالی که داشتم، خیلی باحوصله جوابم رو دادن و راهنمایی کردن. واقعاً احساس کردم که جای درستی اومدم.


همینطور که با فروشنده صحبت می‌کردم، متوجه شدم که چقدر تنوع محصولاتشون زیاده. هر چیزی که برای نصب توی خونه یا پروژه‌های برقی نیاز داشتم، توی مغازه پیدا می‌شد. از فیوزها گرفته تا تابلو برق‌های پیچیده‌تر. البته من فقط چیزای ساده‌ای می‌خواستم، ولی دیدم برای پروژه‌های بزرگتر هم تجهیزات دارن.


خلاصه، بعد از کلی توضیح و مشورت، محصولات مورد نیازمو انتخاب کردم و خرید کردم. احساس کردم کارم خیلی راحت‌تر شد، چون وقتی با یه تیم حرفه‌ای کار می‌کنی، خیالت از بابت درست بودن خریدت راحته. فقط منتظر بودم که سفارشم به دستم برسه.


منتظر موندن برای بسته‌ام؛ طولانی ولی ارزشش رو داشت


بعد از این که خرید رو انجام دادم، خیلی ذوق داشتم که محصولات زود به دستم برسن. خب، کی دوست داره زیاد منتظر بمونه؟ انتظارم این بود که یکی دو روزه وسایلم برسه، ولی ارسالشون یه کم طول کشید. هر روز منتظر بودم و گاهی هم با خودم می‌گفتم کاش سریع‌تر می‌اومد.


چند روز که گذشت، تصمیم گرفتم با نمایندگی تماس بگیرم و بپرسم چرا ارسال طول کشیده. وقتی تماس گرفتم، خیلی محترمانه جوابمو دادن و گفتن که مشکل از حمل‌ونقل بوده و بسته تو راهه. راستش یه کم ناراحت شدم، ولی خب، اینجور چیزا پیش میاد. مهم این بود که پیگیری کردن و منو در جریان گذاشتن.


بالاخره بعد از چند روز بسته‌ام رسید. هم خوشحال شدم که بالاخره رسید و هم یه کم خستگی انتظار از تنم در اومد. به خودم گفتم که کاش از اول یه کم صبورتر بودم، ولی در نهایت بسته ارزشش رو داشت.


وقتی بسته رسید، کیفیتش غافلگیرم کرد!


بسته که رسید، اولین چیزی که به چشمم اومد، بسته‌بندی مرتب و حرفه‌ای بود. تجهیزات کاملاً سالم و بدون هیچ خط و خش یا آسیبی به دستم رسیدن. راستش، وقتی تجهیزات رو از نزدیک دیدم، کیفیتش واقعاً منو غافلگیر کرد. اصلاً فکر نمی‌کردم اینقدر دقیق و با کیفیت باشن.


یکی از چیزایی که برام مهم بود، این بود که تجهیزات دوام خوبی داشته باشن و برای طولانی‌مدت کار کنن. وقتی دیدم همه قطعات محکم و با دقت ساخته شده، خیالم راحت شد. نصبشون هم خیلی راحت بود. نصاب وقتی دید تجهیزات اشنایدر گرفتم، گفت انتخاب خوبی کردی و با اینا مشکل نخواهی داشت.


در نهایت، وقتی همه چیز نصب شد و برق خونه رو روشن کردم، احساس کردم که کار درستی کردم. کیفیت تجهیزات کاملاً مشخص بود و بدون هیچ دردسری همه چیز به خوبی کار کرد. انگار همه اون انتظارها و صبر کردن‌ها ارزششو داشت.



آیا دوباره از اشنایدر خرید می‌کنم؟ تجربه من چی میگه؟


حالا که همه چی رو استفاده کردم و تجربه‌ام رو با اشنایدر دارم، سوالی که برای خودم پیش میاد اینه که آیا دوباره از این برند خرید می‌کنم؟ جوابم خیلی ساده است: حتماً!


با وجود این که ارسالش یه کم طول کشید، اما وقتی کیفیت و کارایی تجهیزات رو دیدم، مطمئن شدم که انتخاب درستی داشتم. تجهیزات اشنایدر با توجه به کیفیت بالایی که دارن، واقعاً ارزششون رو دارن. نه تنها من، بلکه خیلی از افراد دیگه هم که از این برند استفاده کردن، راضی بودن.


پس اگه دوباره نیاز به تجهیزات برقی داشته باشم، بدون شک اولین گزینه‌ای که به ذهنم میاد، اشنایدره. نمایندگی هم به نظرم خیلی حرفه‌ای عمل کرد و حتی توی اون مشکلی که برای حمل‌ونقل پیش اومد، با پیگیری خوبی که داشتن، ثابت کردن که به مشتریاشون اهمیت می‌دن.


در کل، تجربه‌ام از خرید از نمایندگی اشنایدر مثبت بود و به بقیه هم توصیه می‌کنم که اگه دنبال تجهیزات برقی با کیفیت هستن، این برند رو امتحان کنن.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.