خرید از نمایندگی دلتا همیشه با حس اعتماد و رضایت همراه بوده، اما این بار تجربه متفاوتی داشتم که به لطف هدیهای عجیب و غافلگیرکننده، به یکی از خاطرهانگیزترین خریدهای من تبدیل شد. از سفارش با تخفیف گرفته تا توضیحات جالب تیم دلتا درباره این هدیه، این ماجرا رو در ادامه تعریف میکنم.
سفارش با تخفیف همراه با هدیه
چند هفته پیش یکی از محصولات موردنیازم رو با تخفیف ویژه از نمایندگی دلتا سفارش دادم. وقتی سفارش به دستم رسید، متوجه شدم که علاوه بر محصولی که خریدم، یک هدیه کوچک هم داخل بستهبندی هست. اول فکر کردم شاید یک اشتباه شده یا این هدیه بخشی از تبلیغات دلتا باشه.
هدیهای که باعث تعجبم شد
هدیهای که دریافت کردم، یه ابزار کوچک بود که در نگاه اول هیچ ارتباطی به محصول اصلی نداشت. همین موضوع باعث تعجبم شد و برای چند لحظه فکر کردم که شاید این هدیه برای مشتری دیگهای بوده و اشتباهاً در بسته من قرار گرفته. این هدیه بهقدری غیرمعمول بود که حس کنجکاوی من رو برانگیخت.
تماس نمایندگی دلتا برای توضیح هدیه
چند روز بعد، تماسی از طرف نمایندگی دلتا داشتم. اونها توضیح دادن که این هدیه بخشی از یک کمپین تبلیغاتی جالب بوده. هدفشون این بوده که مشتریها رو با ابزارهای جانبی کمتر شناختهشده آشنا کنن. وقتی توضیحاتشون رو شنیدم، متوجه شدم که هدیه انتخابشده اتفاقاً میتونه کاربردی باشه و بهخوبی با سایر محصولات من هماهنگ بشه.
داستان جالب پشت این اتفاق
داستان پشت این هدیه عجیب این بود که دلتا قصد داشت از طریق ارسال این ابزارهای جانبی، نظر مشتریان رو درباره محصولات کمتر شناختهشدهشون جویا بشه. این حرکت خلاقانه نهتنها باعث شد حس خاص بودن پیدا کنم، بلکه فرصتی فراهم کرد که یکی از محصولات جدید دلتا رو امتحان کنم و دربارهش بازخورد بدم.
این تجربه با نمایندگی دلتا یکی از خاطرهانگیزترین خریدهای من شد. هدیهای که ابتدا عجیب به نظر میرسید، با توضیحات تیم دلتا به یک حرکت خلاقانه تبدیل شد که حس خوبی به من داد. این نوع تعامل نشون میده که دلتا فقط به فروش محصول فکر نمیکنه، بلکه تلاش میکنه مشتریهاش رو شگفتزده کنه و تجربه خرید رو برای اونها بهیادماندنیتر کنه.
- ۱ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر