دوشنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۴

چطور با پشتیبانی نمایندگی دلتا به مشکل خوردم؟

پشتیبانی یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات هر نمایندگی است و نمایندگی دلتا در بیشتر موارد عملکرد خوبی داشته. اما گاهی مشکلاتی در ارتباط با تیم پشتیبانی پیش می‌آید که تجربه مشتری را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در ادامه به چند مورد از چالش‌هایی که با پشتیبانی نمایندگی دلتا داشتم اشاره می‌کنم.


دیر جواب دادن به تیکت‌های مشتری در نمایندگی دلتا

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که با پشتیبانی نمایندگی دلتا داشتم، تأخیر در پاسخ‌گویی به تیکت‌ها بود. مثلاً یه بار برای یک مشکل در ثبت سفارش، تیکتی ارسال کردم که چند روز بدون جواب موند. این نوع تأخیر باعث سردرگمی می‌شه، به‌خصوص وقتی که مشتری نیاز فوری به کمک داره. اگرچه در نهایت به مشکل رسیدگی شد، اما انتظار طولانی برای پاسخ‌گویی تجربه خوشایندی نیست و بهتره تیم پشتیبانی در این زمینه عملکرد سریع‌تری داشته باشه.


نبود اطلاعات دقیق برای راهنمایی در نمایندگی دلتا

یه بار دیگه که با پشتیبانی تماس گرفتم، متوجه شدم اطلاعات کافی برای راهنمایی من ندارن. مشکلم مربوط به شرایط گارانتی بود و کسی که باهاش صحبت می‌کردم، اطلاعات واضحی نداشت و منو به بخش دیگه‌ای ارجاع داد. این ناهماهنگی باعث شد زمان زیادی صرف پیدا کردن جواب درست کنم. به نظرم تیم پشتیبانی نمایندگی دلتا باید آموزش‌های بیشتری ببینه تا بتونه در لحظه جواب دقیق‌تری به مشتری‌ها بده.


برخورد نامناسب یکی از پرسنل نمایندگی دلتا

یه بار که با یکی از پرسنل نمایندگی دلتا در بخش پشتیبانی تلفنی صحبت می‌کردم، احساس کردم برخوردشون حرفه‌ای نیست. لحن صحبتشون تند بود و اصلاً حس نکردم که مشتری براشون مهمه. البته بعداً که موضوع رو با بخش مدیریت مطرح کردم، خیلی خوب به شکایتم رسیدگی شد و ازم عذرخواهی کردن، ولی این تجربه باعث شد حس کنم که همه کارکنان نیاز به آموزش‌های بیشتری در برخورد با مشتری دارن.


حل نشدن مشکل در زمان مناسب توسط نمایندگی دلتا

یه مشکل دیگه که تجربه کردم، این بود که مشکلم در زمان مناسب حل نشد. محصولی که از نمایندگی دلتا خریده بودم، نقص داشت و برای تعمیر یا تعویض به خدمات پس از فروش مراجعه کردم. اما پروسه خیلی طولانی شد و هر بار که پیگیری کردم، جواب دقیقی نمی‌گرفتم. در نهایت مشکل حل شد، ولی این تأخیر باعث شد تجربه خرید کلی من تحت تأثیر قرار بگیره.


جمع‌بندی

پشتیبانی نمایندگی دلتا در بیشتر موارد عملکرد خوبی داره، اما مسائلی مثل تأخیر در پاسخ‌گویی به تیکت‌ها، نبود اطلاعات دقیق، برخورد نامناسب برخی پرسنل و طولانی شدن حل مشکلات می‌تونه تجربه مشتری رو منفی کنه. با بهبود در این بخش‌ها و ارائه آموزش‌های بهتر به تیم پشتیبانی، نمایندگی دلتا می‌تونه رضایت بیشتری از مشتری‌ها جلب کنه و اعتمادشون رو تقویت کنه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.