یه بار یه سوال فنی پیچیده داشتم و زنگ زدم نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران، ولی جوابشون اونطور که انتظار داشتم واضح نبود. انگار جواب نصفهنیمه دادن و منم کمی گیج شدم. این تجربه باعث شد فکر کنم شاید همه مشاورها آنقدر حرفهای نیستن یا اطلاعات کافی ندارن. البته این موضوع باعث نشد که کل نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران رو زیر سوال ببرم.
یه بار یه سوال فنی پرسیدم، جواب نصفهنیمه دادن
وقتی سوال فنی پرسیدم، اولین کسی که جواب داد به نظر میرسید تازهکار باشه و نتونست کامل راهنمایی کنه. جوابهاش مبهم بود و منم مجبور شدم دوباره سوالام رو مطرح کنم. این باعث شد یه خورده اذیت بشم چون انتظار داشتم نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران بهتر از این عمل کنه. ولی خب پیش میاد، آدمها همیشه تو همه چیز کامل نیستن.
شاید چون تازهکار بود اون کسی که پشت تلفن بود
احتمالا فردی که اون موقع پشت خط بود تازهکار بود یا هنوز کامل آموزش ندیده بود. این قضیه باعث شد نتونم اون راهنمایی دقیق و کامل رو بگیرم که میخواستم. امیدوارم نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران به فکر تقویت تیم فنی و آموزشهای بهتر باشه تا این مشکل کمتر پیش بیاد. چون خیلی مهمه که مشاوره فنی درست و دقیق به مشتری بدن.
نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران باید تیم فنی قویتری بذاره پشت خط
این تجربه باعث شد بفهمم نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران اگه یه تیم فنی قویتر و آموزشدیدهتر داشته باشه، خیلی بهتر میتونه جواب سوالات پیچیده مشتریها رو بده. این نکته میتونه اعتبارشون رو بالاتر ببره و مشتریها هم خیالشون راحتتر باشه. یه تیم پشتیبانی قوی نشونه حرفهای بودن یه نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران هست.
البته بعدش با یه مهندس دیگه صحبت کردم و اون راهنمایی کاملی داد
بعد از اون تجربه، با یه مهندس دیگه از نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران صحبت کردم که کلی بهتر و کاملتر جواب داد. این راهنمایی کمک کرد مسئلهام حل بشه و تونستم کارم رو ادامه بدم. این موضوع نشون داد که نمایندگی فروش محصولات زیمنس در تهران منابع خوبی داره، فقط لازمه سیستم پشتیبانیشو بهتر کنه تا همه بتونن راحتتر کمک بگیرن.
- ۱ بازديد
- ۰ ۰
- ۰ نظر